Sammanfattning 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Vikarierat på förskola, det har varit väldigt uppmuntrande och som en självförtroende boost.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Både ja och nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men förhoppningsvis nästa år
4. Dog någon som stod dig nära? Nej inte i år tack gode
5. Vilka länder besökte du? Spanien, Finland, Kanada, USA (en natt)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? körkort!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 16 augusti när vi åkte till kanada, hade så himla kul sommar 09 i kanada!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag gjort såpass bra ifrån mig i skolan som jag har + som sagt vikariatet på 2 förskolor. Inte alla 19 åringar som får det utan utbildning.
9. Största misstaget?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, jag har nog varit väldigt frisk det här året. Hoppas det förblir så!
11. Bästa köpet? Är mycket nöjd med min bokhylla som jag köpte av mickis (haha) och såklart nya tv:n och laptopen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Måste nog vara elektronik, jag är annars ganska snål när det kommer till kläder och småsaker.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kanada resan var riktigt uppmuntrande. Det behövdes. Familjen har börjat återhämta sig efter mammas bortgång, man lär sig att leva igen och bygga upp ett nytt liv utan henne. Det har varit jobbigt men sakta lär man sig att leva med sorgen utan att låta den ta all plats.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady gagas låtar, jag älskar lady gaga! Absolut en ny idol.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt att säga. Våren 08 var bättre än hösten och hösten 09 var bättre än våren 09.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar jag varit mindre blyg och tagit för mig mer
18. Hur tillbringar du julen? Var hos Janne & Linda
19. Blev du kär i år? Nej, men är fortfarande! :-) ♥
20. Favoritprogram på TV? Inget slår Desperate housewives!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight serien, dock blev jag trött på sista boken och har fortfarande inte läst slutet. :-P
22. Största musikaliska upptäckten? Lyssnar inte mycket på musik längre men lady gaga isåfall.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En rosa mixer, och det fick jag!
25. Något du önskade dig men inte fick? körkort
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vi hade fest hemma hos oss.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? körkort återigen. Jag skulle vara en mycket gladare och bättre person om jag fick körkort!! haha, skämtåsido.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket kjolar, klänningar och tights. Så bekvämt och snyggt!
29. Vad fick dig att må bra? När Shane är glad!! Då känns allt som bra igen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha lady gaga!
31. Vem saknade du? mamma!
32. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat mycket nytt folk det här året men den vi (Shane och jag) bäst klickat med är definitivt Victor! :-)

haha! :-D en av alla roliga funktioner på
laptopen är webcamen!

Kommentarer
Postat av: Naddi

Hej girlie :) Vad söt du är!

2010-01-01 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0