Jag blir så jävla förbannad!

Vad är det här för en ful slipsnisse?! VILKET SKÄMT! Han måste tänkt att han va riktigt smart men var istället JÄVLIGT korkad, han kommer ALDRIG accepteras av svenska folket efter denna video. Fyfan, jag blir sällan så provocerad att jag önskar någon stort misslyckande i livet, men den här lilla råttan hoppas jag fan mister jobbet.

Varför kan han inte själv prova på att jobba på en byggarbetsplats 6:30-16 och få prova på det själv istället för att smygfilma? Då skulle han verkligen få se hur den där 1/10 av arbetstiden går till att "irra fram och tillbaka, hämta och lämna verktyg och göra Ingenting produktivt" (2:57) En del av jobbet ÄR förberedelser! Utan allt som behöver hämtas och lämnas så har man inget att arbeta med! Det är fan inte samma sak att sitta vid ett skrivbord och arbeta som det är där ute. Så: PROVA SJÄLV IDIOT INNAN DU SMUTSKASTAR ALLA I EN STOR (och utslitande) BRANSCH!

Egentligen förtjänar han fan ingen plats i min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0