Fröken positiv

Idag har varit en riktigt bra dag! Jag fick en generös komplimang av min sociologilärare, vilket värmde riktigt! Så efter lunch gick jag hemåt med riktigt bra humör. Kilade förbi dagiset för att skriva under papper och dom frågade om jag vill komma efter skolan imorrn med! Jag tycker det är jättekul att jobba där. Lite speciellt på småbarnsavdelningen (1-3år) då jag aldrig riktigt varit med småbarn. Men det känns ändå jättebra, kommer väldigt bra överens med alla förskolelärare jag arbetat med och dom verkar ju tycka att jag gör ett bra jobb! :-)

När jag kom hem slocknade jag direkt i soffan. Pappa ringde och väckte och frågade om jag varit i skolan. Jag som var helt borta sa ööh neeej jag somnade.. asså... öö. Så jag trodde förstås att det var en ny dag, haha. Vi har riktigt storstädat idag så det känns riktigt fräscht också.






Jag älskar  dom här två bilderna! Jag "klickade hem" förstoringar på dem 40x60cm och dom kom hem på bara 3 dagar! Skitfint kommer det bli med dom hängandes på väggen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi båda verkar vara glada idag =) det är bra! Jag blir så glad när du är glad och GRATTIS till MVG, bra att du orkar kämpa.Älskar dig kram

2009-03-05 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0