Träning

Kom hem ett tag sen från Nathalie. Var egentligen på cykeltur för att träna hjärtat (så att säga), men hamnade hos Nathalie, som sagt, där hon var i full fart med sin crosstrainer, så vi tränade tillsammans hos henne. Hade nästan glömt hur skönt det är att träna! Nu ska jag verkligen hålla igång inför Kanada, känner att jag behöver komma iform igen...

Men nu ska jag och min älskling gå och lägga oss iaf. Vi har knappt träffats på länge känns det som (visst, sen i söndas) för att han hjälpt min brorsa direkt efter jobbet, men det är väl också för att jag ska till Finland imorrn. Det är bra att få sakna varandra. Sista juli får vi resa tillsammans! Ser verkligen fram emot det. Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0