Funderar....

Ofta är livet alltbra orättvist. Jag undrar varför jag och min familj verkar drabbas av det värsta man kan tänka sig.

Och jag läste precis nyheter på nätet. Det uppmuntrade mig inte direkt heller. Det har hänt ovanligt mycket hemska saker känns det som. Jag läste om svininfluensan och jag är livrädd. Jag vill inte dö av nån himla svininfluensa! "Heidi, 19, offer för svininfluensan" Neeej! Hemsk tanke.

Sen läste jag om en okänd man som försökt mörda en 8 årig flicka som gått vilse. Efter det läste jag om en 13 årig flicka som blev bjuden på så mycket alkohol att när hon förts medvetslös till sjukhuset. Hon hade 3,2 promille i blodet! Nästa: En man som råkat backa på sin 9 månaders gamla bebis. Hur kommer man över det? "Misshandlade sin fru på BB", "Sexåriga flickan hittad drunknad", ”Havsisen smälter fortare än alla trott”.........

Gaaah jag orkar inte. Brukar det ibland hända ovanligt mycket hemska saker och ibland färre? Eller närmar vi oss domedagen? Isåfall är det bra att jag dokumenterar det här! Jag är en av dem första utsåg domedagen.

Jaja nu rabblar jag bara... don't mind me. Jag blev bara lite väl fundersam.....


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är svårt att inte bli berörd av de man läser och hör. Men "domesdagen" är inte nära. Vi ska leva ett långt och rikt liv. Jag är så glad att du finns vid min sida och i mitt liv <3

2009-07-21 @ 21:35:24
URL: http://noxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0