1 år...

... (och en dag) har det gått sedan Shane och jag flyttade in i vår lägenhet. Det slog mig bara några dagar sedan, att ett år redan gått! Det känns nästan som en milstolpe. När många reflekterar ett år bak på nyårsafton så tycker jag det passar för oss att göra det på sommarn med tanke på allt som hänt det här året.

Först och främst vill jag säga att jag är stolt över mig själv. Från att ha varit en vanlig (säkert jobbig sådan också) tonåring som liksom går i sin egna värld, till att ha helkoll på saker som rör mig, mina saker, mina rättigheter & skyldigheter och min ekonomi. Jag vill alltså påstå att jag växt upp en hel del under det här året.

Shane och jag har kommit varann mycket närmare under det här året. Att bo med en flickvän/pojkvän kräver mycket respekt och tålamod. Det tar sin tid innan båda får in rutiner som passar med varandra. T.ex. jag är en riktig "missplacerare". Dvs jag lägger inte tillbaks saker där jag tagit dem från. Och det har ju Shane fått stå ut med och visst startar sånt tjafs, men det är det jag menar; att det tar tid innan båda kan mötas i mitten, vad det än gäller, när det kommer till att bo med någon ny.


Nyinflyttade

Kommentarer
Postat av: Trazie

Hej, tyvärr kommer jag inte ihåg dig, var inte så insatt i playahead :P

Måste varit många år sen?

Hur känner vi varandra? :)

2009-07-03 @ 22:34:22
URL: http://trazie.blogg.se/
Postat av: Naddi

Du är har verkligen vuxit. Är så stolt över dig :)!

2009-07-05 @ 15:10:02
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

Åh vad roligt :) canada, är det kallt? (A) måste fråga hur du hittade till min blogg för i denna sekund ökade det ganska rejält nämligen! hoppas du har lust att svara!



---



I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför mitt år som utbytesstudent och sen senare när jag är iväg!

2009-07-05 @ 23:27:02
URL: http://ericausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0