Nyårsdagen

Good evening. Igår blev det helt oplanerat fest hos oss. Vi hade iaf hur trevligt som helst. Jag däckade vid 2 tiden, det där sista glaset vin gjorde sig väl påmind. Vid 08 vaknade jag och undrade vart Shane var! Jag var helt 100 på att det var Andy som låg på soffan och sov, jag letade efter Shane och ringde Constantin för att se om han visste var Shane var. Orolig tänkte jag att Shane följt med någon en bit på vägen och inte kommit hem, hemska tanke. Så hör jag från vardagsrummet Shane ropa på mig, haha. Skrattar fortfarande när jag tänker på det. Väckte alltså Constantin tidigt och undrar var Shane är när det var han som sov i soffan. Korkskalle. 

Vaknade förstås med världens huvudvärk. Men Shane och jag har varit riktigt smidiga och storstädat här, det behövdes efter igår! Nu på kvällen har jag läst i boken "om jag kunde drömma"; perfekt sysselsättning en dag som denna.

Bilder kommer eventuellt upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0