Halsfluss pojken

Idag har varit en effektiv dag. Vi gick upp tidigt för att besöka vårdcentralen, Shane har nämligen åkt på halsfluss igen, stackarn. När han fått penicillin gick vi hem och tog en riktigt skön tupplur!

På eftermiddan' ringde jag till min praktikplats (nyängsgården) och påminde att jag kommer imorrn, jättesöt tjej i luren. Det blir säkert en jättekul praktik, lät ju lovande iallafall :-) Ringde även KPA, migrationsverket och Spanska ambassaden för att vara säker på att det är OK att Shane reser dit, vilket det var. Så nu kunde jag även betala resan när jag fick det bekräftat. Eftersom jag tycker det är jättejobbigt att ringa samtal till folk jag inte känner så känns det riktigt bra nu när jag fått så många överstökade.

Pappa fyller år idag också, så vi var och fikade hos honom. Grattis igen :]

Hämtade även ut mina länge efterlängtade böcker jag beställt! Det är Om jag kunde drömma och När jag hör din röst ur twilight-serien. Jag läser inte ofta böcker men dom här har jag verkligen fastnat för.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haj hjärtat!! Du är så duktig, "stolt" över dig gumman. Ju fler satmatl du ringer ju lättare kommer det att kännas.. älskar digkramar*

2009-01-08 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0