Stan & Castle hill

Jag har verkligen inte hunnit uppdatera + att jag inte haft mojlighet att lagga in bilder vilket jag verkligen velat gora for jag har sa manga fran allt vi gjort. Nu har jag glomt bort exakt ordning pa vad vi gjorde nar.

Hos Terrance och Sheldon i st. johns

Iaf vi akte till stan och va hos Terrance och Sheldon den forsta natten. Dom bodde i ett typiskt sant dar studenthem. Det ar dom + tre till som bor dar. Alla har varsit rum och det fanns ett stort gemensamt kok och vardagsrum. Jag och Shane overtalade Lisa och Brian att skjutsa oss in till stan for att bussen (som jag namnde i tidigare inlagg) akte 5 minuter innan den skulle sa vi missade den! Lisa och Brian bestamde sig for att stanna dar ocksa. Dock sover dom om dagarna och aldrig om natterna, sa dom forsokte overtala oss att vara vakna hela natten, men vid 7 pa morgonen lyckades vi somna...

Pelinsu, Terrance, Brian och Lisa den kvallen/natten


Tidig morgon och dem forsoker overtala oss att aka till kopcentret tidigt istallet for att sova forst...

Vi sov iallafall till 10 och sedan kilade vi ivag till kopcentret. Vi gick runt dar ett par timmar men jag borjade kanna mig riktigt dalig efter sa lite somn sa jag var inte alls sarskilt sugen pa shopping. Kanske bra det. Men lite kul saker blev det iaf.

Castle Hill road trip

Vi akte iallafall en dag till Castle Hill. Det ar dar Fransmannen forsvarade sin mark, men som engelsmannen lyckades skjutsa bort dem fran. Det ar alltsa en utsiktspunkt med rester fran vad som varit ett slott. Kanonerna var kvar dar! Det var tufft, med varldens finaste utsikt! Vi promenerade i sakert flera timmar dar den dagen.








Nu hinner jag verkligen inte skriva mer. Skriver i ett nasta inlagg om varan kvall/natt i Sheldons stuga ute i skogen och om nar vi fiskade. Jag fick en stoooor fisk!

Halsningar till alla, saknar er!
Tack for alla kommentarer Nathalie, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0