uppdatering

Hej alla mina glada vanner som inte kommenterar!!!

Nu har vi typ lyckats vanda runt pa dygnet har helt och hallet. Vi har vaknat sent pa eftermiddan och gatt och lagt oss tidig morgon. Det for att vi varit hos Steve varje kvall/natt och spelat wii & xbox360 med Lisa och Brian. Lisa ar Steves storasyster (tjejen pa nagra bilder) och hon ar nu tillsammans med Brian som ar Steves och varan goda van. Dom har arbetat nattskift sa nu nar dom slutat arbeta har det ''bara blivit sa'' att dem varit uppe natterna istallet. Men idag satte vi alarmklocka, gick upp 12. Vi ska aka pa liten roadtrip alldeles strax, alla 5.

Igar var vi aven hos ett par, vanner till Shanes foraldrar. Dom hade en jattesot sommarstuga har i narheten (dom bor i stan). Stugan och omradet omkring paminde sa mycket om var stuga i Finland! Vi at en valdigt typisk newfoundland maltid med grillad torsk, potatis, morotter och sant. Jag visar bild i senare inlagg!! (hinner inte plocka fram och tomma kameran nu)  Det ar inte sa jattegott men men... valdigt halsosamt iaf :P

Det har ar nat av det knappaste dom ater har! Det heter poutine och ar pommes med brunsas och OST!!! (recept for forstoppning kanske!?) Snacka fettbomb, men det ar nat jag maste ha varje gang jag kommer hit nu. Det har ar en matratt som ar valdigt omtyckt av newfies. Det ar gott dom forsta tuggorna men ingen chans jag kan ata allt det dar! hehe

Igar fick vi hora att Bacon forts till sjukhus i ambulans for att han varit onabar. Kanns valdigt jobbigt. Alla ar oroliga.

Kommentarer
Postat av: NADDI

snap, brunsås doesn't look very good ! MISS YOU

2009-08-15 @ 03:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0