Stan ikvall

Hej alla mina vanner som inte kommenterar! he-he

Igar var vi ivag hela dan, vi akte forst med Steve och halsade pa deras kompis Dave som bor en timmas bilresa harifran. VI va dar ett par timmar sa vi kom hem sent nangang. Kvallen spenderade vi hos Steve och Lisa (likt varje kvall). Det var hela ganget som vanligt: Brian, Lisa, Steve, Pat, Shane och jag. Vi spelade mest wii Mariokart hehe.

Idag har vi forsokt fixa skjuts till stan, St. johns. Det ar ocksa en timmes bilresa harifran sa det ar inte sa latt. Men nu har vi bestamt oss for att ta bussen dit, den aker kl 20:40 (kl ar nu 18:40). Vi ska halsa pa hos Terrance. Terrance och Sheldon har en lagenhet dar inne sa vi ska umgas med dem ikvall. Terrances flickvan Pelinsu ar ocksa dar :) Imorgon bitti ska vi aka till ett stort kopcentrum (jag ska shoppa! det ar dessutom billigare i sverige och kul med helt andra affarer sa hittar jag nanting har med sakerhet ingen annan samma plagg i sverige ex.). Jeff skjutsar oss hem imorgon.

Vi at precis algkorv & pommes, mums! haha det trodde ni aldrig va! :P Det ar fan asgott med algkorv ska ni veta =)

Bilder kommer senare, har verkligen inte orkat lagga upp dom an! :p

Kommentarer
Postat av: Vän som komenterar

älgkorv skulle jag nog inte äta, om det inte vore gudruns hehe :D Hoppas du hittar något fint när du ska shoppa :) Miss you! / Naddi

2009-08-15 @ 03:22:41
Postat av: Anonym

UPPDATERA!

2009-08-16 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0