Galen dag i trask

(Nu ar klockan 13:40 har)

Igar var vi och fiskade i en stor damm langt ut i vildmarken. Det tog 2 timmar med uppforsbackar och galen traskmark att ta oss dit. Vi gick hemifran vid 12 och kom inte hem forns efter 9!


Vi innan vi kom in i djungeln
jag glatt ovetande om vad som vantar oss










Shane sag ut som varsta skogsmannen







Har hade vi antligen natt dom 2 stora
dammarna. Darifran tog det en 45 minuter
tills vi kommit till camping stallet.
Se sa Patrick sjonk in bland massor och buskar. Har var det inte ens blott annu.



Har sjonk jag ner med hela vanstra benet. Det hjalpte inte ens med hoga stovlar. Tomde stoveln pa sakert 3 liter vatten efter den sjonk in. Jag trodde seriost att jag skulle do!Det var inte kul!! Och man kande sig inte sa jakla fresh heller efter tuff gang i varm vat luft!















Men sen kom vi antligen fram! Bacon och Steve pa bilden. Bacon fick 1 fisk, Steve 13, Patrick 13, Shane fick 4 och jag 1.... Och jag kampade som bara den for att fa en! Men tydligen ska det vara hur latt som helst att plocka upp den. Vi maste val kommit vid dalig tidpunkt. Jag lyckades overtala alla att sta med armarna i kors, haha!!




Vi ar pa vad hem har. Shane, Steve, Bacon & Pat. Vi fick valdigt brattom hemat for man kan inte ga i morkret. Vi kom ut precis i tid!


















Har ser ni att det blivit morkt innan vi kommit helt ut. Vi gick i alg-spar sa tro inte att de va nan mysig stig vi vandrade pa inte, haha! :-)






Snart lagger jag upp en eller tva filmer fran bushen! Men nu ska vi till Carbonear!
Adios puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0