fortsattning

Kvallen/natten i Sheldons stuga (Fredag, kvall - lordag morgon)

I fredas sa akte vi alla till Sheldons stuga pa eftermiddan. Det ar en lang bit in i skogen, ca 25 minuter med truck eller 15 med fyrhjuling. Jag och Shane fick lana Shanes pappas fyrhjuling. Men resan in satt jag med Brian pa flaket langst bak i Jeffs truck. Lisa och Jeff satt i foren. Shane och Steve akte med fyrhjulingen efter oss. Tydligen sag dem en stor alg mitt pa vagen in!! Synd att jag missade det!

Dar var vi i allafall hela natten tillsammans med Sheldon, Terrance, Pelinsu, deras kompis, Paul Woodman, Lisa, Brian, Jeff och Steve. Stugan var jattefin och riktigt stor!




  1. bild 1: Sheldon, det ar hans foraldrars stuga vi var i
  2. Brian och Paul Woodman, Paul grillade hela morgonen, det var sa jakla varmt assa!!
  3. Pa morgonen nar vi skulle aka igen. Jag snappade bilder pa alla. Brian sitter pa Shanes pappas fyrhjuling

Pa natten akte Brian och Lisa runt med fyrhjulingen som galningar tydligen. For har visar Brian upp byxorna han bar pa natten, dem + fyrhjulingen var helt dyngblota och smutsiga. Innan, nar Shane och jag akte runt med den lyckades vi inte smutsa ner den alls........ hmm :P

Shanes foraldrars grillfest (Lordag kvall)

Nar vi kom hem fran Sheldons stuga (lordag tidig eftermiddag) var Shanes mamma i full gang med att forbereda infor kvallen. Gissa om jag ville det alls? Vi hade knappt sovit nanting den natten (6-10 typ) i en liten soffa Shane och jag delade. Na de va inte kul. Men precis innan festen sov vi 3h efter att ha hjalpt att forbereda. Shanes mostrar vackte oss med att knacka pa dorren som galningar och ropa att det var oss dem kom hit for att traffa. Jattegulliga mostrar!


Det har ar Shanes mamma (langst till hoger) och tva av hennes 9 syskon; Beverly och Jackie. Galna, roliga och spontana. Jag har inte sa mkt bilder fran den kvallen. Men det var jattemycket mat och folk har.

Fiske med Jerry & Roger

Morgonen darpa gick vi upp tidigt for att fiska. Det var sista dagen pa fiskesasongen. Vi akte ut med Jerry & Roger (det ar paret vi var pa middag hos tidigare) pa deras bat tillsammans med Shanes foraldrar. Vi var ute fran 12 pa dan till 8 pa kvallen. Under hela den tiden hade vi valar som lekte runt omkring oss. Det var riktigt haftigt!
Jag fick storsta fisken, men vi fick bara 4 som vi beholl.



Yeha min TORSK! Vi at den dan efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0