Måndag

Imorse övningskörde jag, och det gick så mycket bättre nu än förra gången. Skönt. Efter det handlade jag lite pepparkakor och glögg och gick hem. Pappa kom med lite saker från mormor, tog med katten, och skjutsade mig till skolan. Jag åt och letade efter mina klasskompisar, nowhere to find. Så jag blev ledsen och gick hem. Var väldigt trött och har haft en ganska "ledsen" dag idag. Så jag somnade i soffan, lång & skön tupplur innan Shane kom hem. Vi lagade tacos och nu latar vi oss i vardagsrummet. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Du är tragisk! Varför läsa en blogg, som man endast stör sig på?

2008-11-18 @ 18:21:01
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: För övrigt går jag inte upp 4 på eftermiddagen.

2008-11-18 @ 18:23:32
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Linda

Haj gumman! Jag HOPPAS du klarar det och jag vet stt du gör det om du bara tar det lungt och andas djupa andetag =)Alla dagar kommer kännas bra och dåliga, men du är stark som försöker gå vidare för jag förstår att det inte ALLTID är lätt hjärtat... Finns ALLTID här, bara ringa om du vill att vi ska träffas eller om du vill ha någon att prata med hoppas du vet det gumman.. älskar digpuss*

2008-11-18 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0