xbox360

Vilken trevlig kväll vi hade igår, tack alla som kom!

Idag har jag varit väldigt bakis trots att jag varken drack mycket eller blev riktigt full, bara sådär glad som man ska vara :-) Så därför håller jag inte med om att  "man mår som man förtjänar"!

Vi gick upp tidigt och åkte till mina föräldrars hus och matade och släppte ut katten (mina föräldrar är i finland). Sen åkte vi till stan och köpte xbox 360 och grand theft auto 5 som Shane så länge suktat över. Nu kan han spela över live med sina vänner i Kanada, tufft. Efter stan blev det till föräldrarnas hus igen och släppa in katten... blä tröttsamt med allt fram och tillbaka åkande.

Nu blir det sova, imorrn ska jag upp tidigt och ha körlektion innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0