Uppkörningen

Kan ju säga att jag blev helt knäckt när han sa att jag inte blev godkänd. Har ju inte haft något annat än motgångar på senaste och det enda jag riktigt sett fram emot och hoppats på har ju varit att få körkort, idag. Deppat hela dagen men nu börjar jag väl känna mig lite bättre igen.



Det enda riktiga "felet" jag gjorde var att jag var för blyg att komma ut på motorvägen. Alltså jag tog inte riktigt för mig när det var dags att byta fil, samt att jag inte riktigt vågade accelerera snabbt just då, när man ska klämma sig in bland massa andra bilar i hög fart. Men jag tycker själv att det är förstående, jag borde helt enkelt tränat mer på motorväg innan jag försökte mig på uppkörningen. Jag har ju inte riktigt tränat på det alls. Nu ska jag iaf boka in 2 till dubbellektioner så jag får till det med infart på motorväg.

Så Shane åker snart tillbaks till Kanada
, for how long is yet to find out... gulp. Mamma mår inget vidare men har nu permission från sjukhuset efter att ha varit inlagt ett par nätter. Finns det något värre än att se sin mamma må väldigt dåligt? Tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Trist att du tycker det. Dock vill jag inte vara LIKA personlig med tanke på det ökade läsarna.

2008-08-02 @ 00:13:28
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: belinda

Va tråkigt att du inte klarade de :/ Lycka till nästa gång!

2008-08-02 @ 09:42:48
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0