Upp och ner, ner och upp!

Går hela tiden fram och tillbaka från ledsen deppig, nervös, glad, lycklig, ledsen och deppig igen. Orkar inte med denna rutshkana!

Blev igår påmind om att skolan
börjar snart. Fick en klump i halsen, nästan tårögd, jag orkar inte, inte nu! Jag har precis kommit in i mitt arbete. Tycker faktist om det nu. Har massor med trevliga arbetskamrater och kommer mycket bra överens med dem jag i början hade svårt för! Nu ska allt bara ändras, nu ska jag inte längre jobba varje dag utan nu ska jag snart börja i en ny klass, lära känna nya människor. Och jag är så orolig! Tänk om det blir som förra året? tänk om det inte blir bra? Jag kan inte minnas något kul med ettan på gymnasiet. Tänk om det blir så igen? Låt det inte bli så igen!

Samtidigt lever jag idag och är glad och tacksam för allt jag har. Läste precis Natasha Peyres blogg. Hon fick tydligen sitt körkort igenom igår, lycka. Väldigt snart har jag uppkörning och jag är så nervös och förlängtansfull så jag spricker. Men tänk om jag inte klarar det? Jag skulle bli förkrossad, usch hemska tanke. Jag räknar med att jag fixar det. Och om inte? Då bokar jag bara en ny tid! Jag vet ju själv att jag är duktig, men nåt kan förstås gå pipens när man sitter där jättenervös och ska bedömas. Aja. Ny körlektion imorrn innan jobbet. Wish me luck! :-)


Nåt jag är riktigt duktig på är blockwars iaf, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0