Vändning?

Det känns som det är en vändning på gång nu. Ända sen julas har jag känt mig lite deppig. Jag tror det har att göra med allt nytt. Alla andra går till skolan men inte jag. Jag fick säga hejdå till alla vänner i Kanada. Alla rutiner jag vant mig vid hos Shane får bytas ut till dem gamla vanliga här hemma. Men kanske mest av allt tycker jag det är jobbigt att tänka på framtiden. Vad händer härnäst? Vad ska jag göra efter skolan? Hur ska Shane komma hit? En ständig oro-känsla i kroppen. Många bär väl på någon slags oro inför framtiden, men det är väl allt på samma gång nu tillsammans med alla förändringar som gnagt i mig. Det får räcka nu.
image202






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0