Tattoo & Piercing

Det kommer verkligen i vågor då jag vill göra en tatuering eller piercing. Just nu känner jag mig supersugen på en piercing. Naveln eller conch i båda öronen kanske?

På Crescent collegiate
(skolan jag gick i i Kanada) var det väldigt många som hade tatueringar. Jag kan nog säga att 50% av alla i min årskurs hade tatuering! Det var även väldigt många yngre än mig som hade tatuering. Kändes lite konstigt för på gymnasiet här känns det som ett oj när man ser någon med tatuering (inte många alls dvs). Men tatuering får vänta, känner mig för ung och inte alls tillräckligt insatt just nu.

Anyway.. om det inte vore för min önskan om fortsatt arbete på psykiatriska kliniken även i sommar så skulle jag nog redan piercat mig. Tyvärr får man ju inte ha det om man ska arbeta på sjukhus. Hmm..
Letade men kunde inte hitta någon bild på min gamla monroe.

image198
Därför är det kul med piercing,
man kan smycka annat än de vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0