Måndag

Jag ska väl börja beteendevetenskap efter sommarn med 91:orna. Känns väl ganska okej, hoppas att det är bättre stämning i den klassen! Jag känner absolut inte att jag gått miste om ett år nu utan att jag blivit så mycket rikare. Jag har lärt mig så mycket saker man inte lär sig när man tryggt bor hemma med mamma och pappa som man gjort i alla år. Det är även en väldigt bra merit att ha bott utomlands. Jag ser den här tiden utan skola som tid för mig att samla krafter inför många fler år av studier och samtidigt lära mig köra och göra pengar för framtiden.

Idag har Shane och jag städat samt hämtat ut framkallade bilder från nyår. Innan Kanada köpte jag två söta ramar med FRIENDS och LOVE där man lägger in bilder i bokstäverna. Kanske lägger upp bilder när jag är klar :-)

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tror att det kommer gå jätte bra :-)

2008-01-16 @ 11:56:19
URL: http://nathalie6.blogg.se
Postat av: michis ^^

Toppen mitt barn, toppen :) kanske kommer förbi en sväng idag!
?

2008-01-16 @ 15:13:38
Postat av: Anonym

ja va kul :-)

2008-01-16 @ 16:17:03
URL: http://sipis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0