Inget speciellt

Idag har vi inte gjort mycket alls. Så tråkigt väder så man inte ens vill ut. Det snöade lite nu på kvällen också (för dem som inte märkte). Jag har skickat iväg några fler arbetsansökningar. Håll tummarna för mig. Det är inte alls lätt att hitta arbeten där dem inte ber om 18 år fyllda.

Igår däremot var vi i skärholmen. Det bidde en klocka från Regal, hårprodukter (trodde jag verkligen att jag kunde ha långt fint hår med bara schampoo & balsam?) och några T-shirts till S. Själv har jag inte ens lust att se på kläder just nu. hm.

Den 27e februari blir det körkorts kurs (nåt sånt) och så småningom blir det till optikern för synkoll. Känns verkligen lockande med körkort nu när SL (!#%\\) höjer priser och har sig. Fyfan vad jag hatar SL (till dem som inte vet det).

Aja hade väl inte mycket att säga
, lite sådär smådeppig igen. Kanske om vädret var på min sida skulle jag må bättre. Nu ska Söt och jag se på Weeds, sen blir det zzz. Natti natti

"Du borde veta att konstverk tar sin tid" - N. Bonté
Jag väntar fortfarande..

image213
Vadå? Ingen får sno srimppi, as if haha

Kommentarer
Postat av: Nathaieeeeee

Haha! Inte stressa mig!

2008-02-01 @ 06:05:18
Postat av: NASTHI

AH, min hela kommentar kommer inte med!

2008-02-01 @ 06:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0