Sambo-fläsk?

Ja, nåt sånt måste det vara. Så fort jag är med Shane i några månader så växer jag på bredden! haha. Sen när Shane inte är i bilden ytterligare några månader så krymper jag. Shane är den där smala typen som aldrig går upp i vikt, för att inte tala vilken sweet-tooth han är (men usch pratar jag bakom ryggen på min pojkvän nu?).

hahaha



...Skrev jag igår kväll
men tyckte det kändes lite pinsamt, men f it. Jag försöker ju gå tillbaks till "tuff-Heidi" hehe :-)

Justja, jag gick faktist upp 8:20 idag bara för att gå på söndags-morgon-svettis. Känns jävligt bra. Nu är jag liksom kvitt dem där spöktankarna som hindrade mig att gå. Ska satsa på träning 3 ggr i veckan. Vår healthy living lärare Mr. Bennett sa att om man inte tränar minst 30min/3 ggr i veckan så kan man lika gärna låta bli att träna (sure, sämre lärare får man leta efter). Oh well.

image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0