Megadeth concert recension

Åh så kul vi hade igår kväll!

image220Vi kom in direkt så det var skönt att inte behöva stå utanför och vänta som vid In Flames concerten. Det var mindre folk här än In flames, på både gott och ont. Desto fler folk desto bättre stämning, men också mycket mer strångt och dålig luft. Det var två skitiga band som spelade kanske 10 låtar var, så megadeth kom inte ut förns nån gång efter nio. Så fort banden började spela hamnade vi i en (liten) mosh pit... idioter.

En ful liten jävel som hela tiden skulle vara i mitten och knuffas kom senare och försökte tränga sig framför mig och Shane. Jag tog tag i hans axlar och puttade bak honom igen. Ingen rör tjejer!

hahaha jo och jag måste berätta. Det var en full jävel där mitt i precis innan Megadeth skulle komma in. Han hängde på en tjej hela tiden och var generellt riktigt otrevlig. Tog henne på baken och tvingade till sig massa plats. När han hamnade nära en moshpit kunde jag inte låta bli att knuffa honom med allt jag hade, och han föll pladask på golvet hahhaha.

Anyway.. här är två av de videoclips vi tog!

Fick med refrängen på låten A tout le monde, som många av mina vänner känner till :-)


The end

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag föll omkull under Wake up dead... Höhö, det var väl inte mig du knuffade? Jag var då inte full.

2008-04-22 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0