Lack of inspiration

Jag veet! jag har typ tappat inspirationen. Men samtidigt vill jag skriva av mig. Det kommer nog så småningom. Jag ska också ändra designen, redan trött på den.

Inatt väckte Shane mig
vid 3:40 och sa att han hört en smäll strax utanför fönstret, och tittade ut. Så var det en man som han sett stå ett bra tag vid en moped utanför vid radhusgaragen. Han stod där i åtminstonde 30 minuter och verkligen pysslade med skruvmejslar (however you spell that) och höll på med mopeden. Kändes ju ganska misstänksamt vid den tiden på natten. Jag väckte pappa för han har ett stort civilkurage och intresse att stoppa tjuvar (han fick tidigare nys på inbrottstjuvar som var hos grannarna och ringde polisen så dem åkte fast). Haha han verkligen flög ur sängen å skrek VÅR MOPED?!?! haha, vi sålde min moped i augusti. Till historien hör att grabben kom iväg med mopeden och körde iväg mot radhusen och skolan, där man inte får åka moped, istället för att bara ta vägen (om han nu var osyldig och skulle iväg till jobbet eller nåt). Så 10 minuter senare hade larmet gått på skolan. Hmm. Imorse upptäckte vi en stor bensinfläck på vår uppfart, och en likadan där han hade stått. Han måste ha stulit bensin från oss och tappat hållaren.

Nu blir det kaffe och sen ska jag iväg och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0