Just another day

Shane är fortfarande sjuk! Eller det kom tillbaks, hög feber och halsont. Min lilla älskling.

Imorrn ska jag till skolan
och skriva en uppsats på engelska för att jag sen ska få slutbetyg i engelska A. Ska tydligen inte vara några problem för mig, sa läraren. Prestationsångest. Men jag ska ta med arbeten från min english writing class i Kanada där jag fått 94% på kursen, hon ville tydligen se dem så jag hoppas det hjälper mig på traven!

Min morbror kommer imorrn också, från Finland dårå. Spaghetti-Anja (mammas faster) kommer också, hon har skaffat lägenhet i hallunda. Hon är den raraste och mest generösa tanten i släkten, så det ska bli riktigt kul att träffa henne. För att inte tala om hur glad jag är att hon skaffat lägenhet här. Då har jag för första gången någonsin någonstans att ta vägen. Ni vet, typ en äldre person som man kan berätta bekymmer för och som man kan sova över hos om det behövs. Anyway hon kommer typ bo både här och i Finland så vem vet, kanske har jag lyckan att få vakta lägenheten?! Oh well, låt oss inte ha för stora förhoppningar nu.

Kommentarer
Postat av: Gonza

Hemmafest!!!

2008-02-20 @ 22:41:46
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: sara

hur känns det att vara förlovad med en kanadensare, alla kanadensare jag har träffat är otroligt fina människor,ha det bra!

2008-02-22 @ 20:24:57
Postat av: Heidi

Ja jag tycker överhuvudtaget kanadensare är väldigt trevliga människor, speciellt newfies (folk från newfoundland i Kanada) är kända för att vara väldigt trevliga. Annars är jag väldigt nöjd med mitt val av fästman. Hellre en toppenkille från Kanada än en medelsvensson från grannskapet, känner jag :-)

2008-02-22 @ 20:53:45
URL: http://sipis.blogg.se
Postat av: Anonym

älskar dig

2008-02-24 @ 03:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0