Desperat

På senaste tid har jag börjat känna riktig saknad till Kanada igen. Jag saknar den där riktiga high school känslan, gemenskapen. Jag saknar bekräftelsen av att vara duktig. När jag gång på gång kom hem med A i betyg. Det är ju trots allt inte alla som kan gå till ett nytt land och klara sig så bra. Mina föräldrar, och Shanes föräldrar var så stolta över mig, The swedish girl. Nu känner jag mig som en i mängden, igen. Och mitt självförtroende har sjukit i och med det här. Jag söker jobb men känner mig bara oduglig när jag inte hittar något. Jag får inget utlopp för min kreativitet. Jag vill så gärna göra något, ett projekt. Just nu ser jag mest fram emot varje träningspass. Det håller mig igång, men det räcker inte. Hade varit bra med en kurs nu under vårterminen, eller bäst av allt - ett jobb. Jag börjar känna mig desperat.

image239


Kommentarer
Postat av: Nathalie

varför har du inte svarat på sms?

2008-02-17 @ 17:22:58
Postat av: Heidi

oj såg aldrig :-)

2008-02-17 @ 19:34:07
URL: http://sipis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0