1½ förlovade

Idag har Shane och jag varit förlovade i 1½ år! Känns bättre och bättre ju längre vi varit tillsammans. Vi har varit tillsammans i stort sett 24h om dygnet sen augusti, och trivs med det jättebra. Det var så många som tvivlade på oss, trodde aldrig att vi skulle hålla ihop (i och med att han bor i Kanada). Jag tackar mina föräldrar för att ha gjort allt för oss,  släppt in en 'främmande' 5 år äldre Kanadensare att vara tillsammans med deras dotter, för att ha låtit mig bo i Kanada.

Vi har firat dagen storslaget! haha, nej verkligen inte. Men vi har hyrt ett par filmer, köpt lite godis och gjort det mysigt i gillestugan, och tänt brasan har vi också gjort :-) Nu ska vi se andra filmen. Me and my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0