Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Svårta att ta farväl,
Svårt att vara isär,
Önskar mitt hjärta,
Önskar du var här



Jag får alldeles ont i magen när jag tänker på hur ensam jag är utan Shane. Vi har varit borta från varandra många många gånger, och många gånger flera månader. Många par blir jätterädda när ens ena halva ska resa bort en vecka. Gissa hur det känns att vara borta flera månader. Usch orkar inte ens tänka på hur dåligt jag mått dem gångerna. Den här gången blir det förhoppningsvis bara några veckor tills min bättre halva är tillbaks och håller om mig igen. Då kommer jag vara lyckligast! För det här är sista gången "dem" får hålla oss isär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0