Sjuk, och ännu mer ensam

Det här var ju bara pricken på i:et. Liksom! Helt otippat blev jag på en dag sådär jätteförkyld. Ingen förvarning.
Så nu har jag sovit, sett på tv, sovit druckit, sovit och nu sitter jag här och surfar på facebook. Så kul. Och jag ska tamejfan till skolan imorrn också. Ingen chans att jag missar första riktiga skoldan och hamnar efter redan i starten, no way.

Det är nu man känner sig riktigt ensam också. När man bor hemma blir man hela tiden ompysslad och de känns sådär mysigt och inte göra nånting och vara oj så sjuk. Men nu när man är själv är det så jävla tråkigt, riktigt ångestfyllt. Jag bara ligger och gör ingenting. Och allting är för påfrestande. Har länge tänk att ta fram thesims2 igen, men nä orka. GTA skulle jag kunna göra också, men orka det heller. haha.


min baby och melanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0