Första skoldan

Måste först säga att jag och pappa umgicks hela dan igår! Så mysigt. Först åkte vi och klippte mig, sen kilade vi till nacka forum där han skulle till tandläkarn, medans kikade jag i affärer och köpte skolsaker. Sen åkte vi till nacka strand hamnen och åt glass innan vi åkte och hälsade på mamma på sjukhuset. Sen köpte vi take out sushi och åt hos pappa.

Idag var första skoldan och det kändes ju helt ok. Var bara där en timme. Har precis städat köket och slängt sopor, ska snart källsortera och betala räkningar, såna där måsten som gör en glad när dem är gjorda.

Juste! Jag ringde nyss till vår
handläggare på migrationsverket. Han sa att allt är klart nu och att vi ska få svar inom en vecka troligtvis, är så glad! Jag är väl 98% säker på att Shane får uppheållstillstånd. Och det känns lovande. Men skulle det vara ett nej vet jag inte vad jag tar mig till. Inte säker på att vårt förhållande skulle hålla en sån smäll, men som sagt är jag väldigt säker på att han får det! Då kommer allt kännas så mycket lättare, Shane är här, mamma är opererad, jag går i skolan... Allt kommer återgå till en lugn vardag, hoppas jag!

Puss Alla(h)! hihi



Tack för allt, Love you both ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0