Ensam

Usch blir alldeles deppig när jag är ensam. Shane åkte till Kanada imorse. For how long? I dont know.

Jobbade idag till 16. Tog emot riktigt ordentligt att jobba 6 dar den här veckan, men vad gör man inte? Nathalie kom och mötte upp mig iaf, vi kikade runt i affärer och jag förälskade mig i en stickad kofta från Åhlens. Vill vill vill ha. Får se om jag tillåter mig själv köpa den senare... Sedan kilade vi till biografen och såg Barnhemmet, som förövrigt var en skitfilm. Men i trevligt sällskap har man kul ändå!

Nathalie, jag önskar du såg det jag ser. Du är så fin.




Jag saknar mami. Min älskade älskling till mamma! Snart blir du bra igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0