Dagen

Det händer ju inte så mycket spännande varje dag på jobbet, så allt utöver de vanliga är bara kul! Idag serverade jag Dj Mendez och hans dotter ;-) hehe


Remember him?

Idag jobbade jag 11-19. Kom hem i ösregn och åkte och storhandlade direkt efter att jag duschat. Skönt att ha det gjort! Så nu har vi precis ätit middag, jag och min baby. Sen middag. Imorron bitti har jag körlektion innan arbetet. Yay.

En liten fågel viskade i mitt öra att mamma kanske (troligtvis?) ska opereras den 28:e augusti. Jag är så glad så jag vet inte om jag vågar ta till mig det än. Tänk om det inte blir då? Tänk om Tänk om. Aja. Hoppas iallafall!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym



Är du intresserad av gratis presentkort på Kicks ? Klicka på denna länken och bli medlem här



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5959

2008-08-09 @ 01:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0