Torsdag

Nu har jag fightats med min geografi laxa. Uschabuscha :p

Jag kommer att stanna kvar i World Geography kursen men kommer fa gora alla prov och inlamningsuppgifter som en annan basic world geography gor istallet for ett stort public exam innan sommarn'.

Idag har det varit riktigt fint vader, soligt och varmt. Pa healthy living lektionen gick vi runt skolan i 56 minuter. Shane akte till st johns nar jag akte till skolan och han hade inte kommit hem nar jag slutat skolan sa jag gick men typ halvvags kom Eric och plockade upp mig nar han hade sett skolbussarna aka forbi hehe.

Shane kopte en superliten playstation 2, den ar som storleken av 4 skivfodral x) Till kopte han nyaste final fantasy (som jag ville ha) och 3x resident evil. Nyss kom Jeff over med en massa spel till, bl.a. GTA, manhunt, burnout & need4speed :p Hade helt glomt hur kul det ar med tv spel. Mysigt att sitta tillsammans pa kvallen och spela lite :-)

Nu ska jag gora mig redo for the bed, g'nite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0