Skola imorrn istallet

Min skola borjade visst inte idag utan imorrn istallet.

Idag kom Shanes kompisar Crystal och Jennifer forbi for att halsa pa (har inte traffat Crystal forr). Jennifer sa att hon skulle lagga ett gott ord om mig for nagra hon kanner pa skolan som ar i min alder. Dem ville aven att vi ska pa nagon fest med dem pa lordag... vi far se.

Imorrn ska vi troligtvis med Jeff (Shanes kompis) till stan (1h bilresa) sa jag kan kopa skolbocker och sant. Man behover tydligen en till varje kurs, och mappar och sant.. Jag ska aven leta efter ett par orhangen for det verkar som jag inte tog med nagra =/ Shane kanske ska pierca ogonbrynet ocksa. Spannande hehe.

Juste igar klippte jag min lugg, den blev kort men I like it.


image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0