Ny design

Blev sa trott pa min gamla design sa igar kvall innan LA ink borjade (Kat Von D's tatueringssalong) satt jag ett bra tag och testade mig fram med olika designs och blev tillslut nojd med den har. Och se dar, Christina Aguilera fick en hedersplats pa sidan ocksa :p

Nu angrar jag mig att jag inte valde en webmaster kurs, dar skulle jag fatt lara mig sant. Nar jag val kom pa det var kurserna redan fulla. hmm

Det fick mig att tanka
pa skolbussarna. Vi matte vagen fran skolan till huset och det ar exakt 1,6km vilket ar gransen for var skolbussen plockar upp en. Jag gar garna den vagen hem nu nar det fortfarande ar nagarlunda varmt men det kommer vara valdigt bra att fa ta bussen nar det borjar snoa (tro mig, nwfl sno ska man inte undervardera). Innan Shane kom till Sverige i februari sa hade det snoat sa det gick upp till takniva pa flera stallen dar det blast. Shane har aven blivit fast hos Steves i dagar nar det snoat under tiden han varit dar! Ofta gar det inte ens att oppna dorren sa dem hoppar ut ur fonstret. Skolan raknar med att stangas ungefar 2-3 veckor varje vinter pga snon.

I think you get it now
Frukost dags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0