Kattungar

I fredas' pa vag hem fran skolan hittade jag fyra kattungar vid ett nedbrutet trad. Dem ar fortfarande valdigt sma och ostadiga, ogonen har nog inte forns precis oppnat sig. En liten unge skulle latt platsa pa handflatan. Dem ar sa himla sota! Shane ar saker pa att dem ar den svarta kattens ungar (postade bild litet tag sen). Hon var tydligen gravid sa...

Igar somnade jag med kladerna pa och vagrade vakna nar Shane forsokte vacka mig. Sa imorse gick han upp jattetidigt for att kriga pa tibia hehe. Det ar typ varsta kriget mellan goda och onda och Shane ar fortass i de goda. Sa hursomhelst gick jag upp tidigt ocksa, vid 8. Vi tog disken (handdisk) och jag varmde upp lite gryta fran haromdan' och gick ut med den till kattungarna som glusade i sig den. Kandes bra, varfor slanga nar nagan kan bli glad av den? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0