Hemma idag

Imorse hade jag lite feber och kande mig alldeles sadar supertrott som man bara gor nar man ar riktigt forkyld sa jag stannade hemma idag och vilade sa jag kan ga imorrn.. hoppas jag!

Jag har alltsa
mest tagit det lugnt idag men Shane och jag tog en promenix till Needs och kopte kattmat till bebisarna for dem saljer ut allt nu (Needs ar precis som pressbyran). Vi kopte aven ett stort limegront hardpapp som vi skrev "kittens looking for a home". Vintrarna ar ju helt brutala har, det skulle kannas sa bra om kattungarna fick ett hem innan det ar forsent. Vi har aven diskuterat att ta in en, men det lar nog inte handa.. Vore orattvist mot dem andra.

Imorrn ar det
nagat slags tivoli/marknad i Carbonear. Courtney (en tjej fran skolan) tjatade om att jag och Shane borde ga dit. Tydligen ar det valdigt stort, alla verkar prata om det nu. Jag ar inte helt saker pa om jag vill dit, vill sa garna spara pengar till stan sa jag kan handla klader, som sagt behover bade jag och Shane nya. Jag har inte alls mycket varma klader med mig och det borjar bli skitkallt om natterna har...

Nu ska jag koka kaffe till oss!

image143
Sista helgen i Sverige

Kommentarer
Postat av: MIchaelaaaa

Hei sötis :) Di verkar ha det bra därborta! hihi pluggish går ba så?
ÅÄÖ ÅÄÖ ÅÄÖ... Hum känns tomt här vettu.. Synd. Förresten så har jag ditt tårtfat hemma hos min pappa :P tänkte lämna den hem till dig en vacker dag! hihi, puss på dig

2007-09-22 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0