Forkyld och mammasaknad

Yep jag har blivit forkyld, hoppas det inte blir samre iaf sa jag kan ga till skolan veckan ut!

♥ Igar pratade jag lange med mamma pa telefonen och jag saknar allt som har med min mamma att gora, for hon ar den basta. Hon ar inte den mamma som gnaller i onodan (aldrig?) eller tycker att allt ska va pa hennes satt. Kan inte komma pa nagat daligt med mamma.

Samtidigt saknar jag inte till Sverige mer an en mysig mork hostkvall med brasan tand hemma hos oss. Ah nej nu kom jag att tanka pa julen! Jag saknar min Svenska jul! Nu kommer jag spendera min andra jul pa rak i Kanada.. no like. Shane vill aka till Sverige i jul och spendera den hemma, det vill jag ocksa men som det ser ut nu sa har vi inte pengar till det. Synd.

Jag har det jattebra har. Shanes foraldrar ar battre vardforaldrar an jag kunnat be om. Skolan gar skitbra och jag har fatt en hel massa nya vanner. Idag gick jag med i Students Against Drunk Driving pa skolan. Det ar en utbredd organisation runt landet. Sa spannande!

image142
Shanes föräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0