Ensamma hemma

Shit vad dagen har gatt fort!

Igar var vi hos Steve och sag filmen Apocalyptica, genialisk ♥. Nar vi kom hem pa natten sag vi pa The Messengers, laskig! Bade jag och Shane somnade oforberett sa jag vaknade tidigt vid 5 och borjade da se pa Premenition (riktigt bra den med!!). Jag har inte sett pa en hel film pa sakert ett halvar tills igar for jag har riktigt dalig koncentration men jag sag alla filmerna och ovanligt nog var dem alla 4-5 poangare!

Efter att jag sett filmen somnade jag om och vaknade inte forns sent vid 11 (brukar ga upp tidigare) gick vi upp. Nu har Eric och Andrea akt ut for att campa tills tisdag- onsdag sa vi kommer vara ensamma hemma forsta gangen. Inte for att vi ska stalla till med fest eller nat, men det kanns jattemysigt att vara ensamma och fa lite mer frihet an den stora vi anda redan har.

Vi har precis haft en mysig middag och ska sasmaningom till Steves dar alla redan ar men forst lagger jag in nagra bilder fran kvallen hos Bacon :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0