Bay Roberts

Jag hade glomt bort att mami akt till Finland :( Linda, halsa min brorsa att han far ta och ringa mig

Vi akte till Bay Roberts idag. Kopte tva klassiska, varma koftor. Det behovdes verkligen. Och oh jaja dem var billiga med mina pengar. Sen hamnade vi i en en-dollars affar! Helt sjukt, varfor har vi inte sant i Sverige? Allt i butiken kostar 1 dollar (6kr). Dar fanns allt fran krims krams till valdigt smarta saker. Jag kopte tva stall att ha mina bocker och papper i, ett tracing paper block, fargpennor och tuschpennor (jag ar faktist kreativ) och lite andra saker som ar bra och kul att ha hemma.

Jag hade lite feber idag men ska definitivt till skolan imorrn, kan inte missa mer nu! Fast det verkar vara massa virus ute nu for det ar jattemanga i skolan som ar borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0