Avalon mall

Avalon mall ar ett riktigt stort kopcentrum med asmanga affarer, stor bioteater och massa smaresturanger. Plotsligt fick Shane for sig att vi ska kopa ett playstation 2, sa det ska vi gora nasta vecka. Jag ar aven sugen pa en rosa kamera jag sett. Den hade riktigt stor screen och valdigt lattanvand. Forresten vore det mycket billigare att kopa den harifran Kanada an hemma i Sverige. Men det far bli vid ett senare tillfalle; jag har ju trots allt min brorsas digitalkamera att anvanda och det ar en bra en. Jag fick inget kopt, inte ens mina school supplies. Borjar bli lite brottom om jag borjar skolan pa mandag (gissar pa att det kommer bli tisdag jag borjar..)

Forresten igar..
Vi gick till Tim Hortons (stor take out cafe kedja.. mums). Efter att vi bestallt vad vi ville ha och skulle betala sa sager dem att dem inte tar vara bankkort (stod ingenstans) sa vi fick allt gratis. Yeah! Life as it should be hehe

Hursomhelst tankte
Shane och jag vanta tills slutet av September nar vi bada far betalt pengar sa ska vi ta en helg och kila till stan och handla. Bl.a. behover vi lite saker till rummet och bada behover lite nya klader nu nar det borjar bli kallare ute (fan va kallt det ar inne om mornarna). Sen vill vi se nya filmen Halloween (filmen premenition jag rekommenderade tidigare heter ond aning pa svenska). Ah min onskelista ar valdigt (ovanligt) lang just nu.

image135

Kommentarer
Postat av: LInda

Haj gumman! hoppas allt är bra med dig =) vi åker till Italien imorgon ska bli så skönt.. DU hade namsdag i veckan grattis!! Ta hand om dig hälsa pojken *kramar janne och Linda*

2007-09-08 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0