Road block day

Idag har jag haft en jattebra dag (med nagra sma undantag)! Forst hade jag brattom till skolan som vanligt (aker fortfarande inte skolbuss.. snart!) sa jag glomde ta med mig nagat att ata till lunch. Min lunch brukar besta av en frukt och en kelloggsbar typ. Inte mycket men det racker gott och val tills jag kommer hem.

Hursomhelst missade jag
bade healthy living lektionen och human dynamics for att vi hade en road block med SADD (students against drunk driving) och polisen. Vi hade sa kul dar ute! Road block innebar att vi stoppar alla bilar som aker forbi och fragar om dem vill stodja SADD genom att lata oss satta pa ett rott band pa antennen som det star Students against drunk driving. Vi tar aven emot donationer fast vi ber inte om dem, vi tog emot $35 idag. Tyvarr stod vi inte dar ute sa lange som vi skulle pga. polisen hade nagat sudden death fall som dem va tvugna att aka till.

Det togs nagra bilder darifran och aven efterat en gruppbild som kommer dyka upp i lokaltidningen! Kanske dyker det upp nagra bilder har ocksa.

Hehe nar jag senare fragade ms. Griebel om anteckningarna fran human dynamics lektionen som jag missade sa sa hon att dem vantade pa mig och hade darfor inga! Hon ar jatteknasig larare, men vad spelar det for roll om hon gillar mig! ;-D Forresten fick jag tillbaks mitt human dynamics test igar och jag hade 84% pa det (50% + ar godkant). Jag ar riktigt nojd for forst hade hon raknat fel pa mina poang och sagt till mig att jag hade 62% :-) det hade varit mindre kul.

Vid slutet av dan' var jag sa trott och utmattad efter att inte fatt i mig nagan lunch sa jag orkade inte hanga med i matten (som jag som tur kan nu!). Imorrn ar det sub-day (sub ar typ en jattegod baguette) sa jag ska definitvt inte glomma ta med mig pengar haha :-)

image154
Bjuder pa en bild fran augusti pa South Dildo- Badplats ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0