Killer headache

Aaaahhh jag kom hem fran skolan med sa himla ont i huvudet, kandes som migran men icke sa nicke. Jag gick iaf och la mig direkt, alsklingen somnade senare brevid mig och nu ligger han fortfarande och sover. Min huvudvark ar nastan helt over.

Idag fick jag tillbaks ett arbete fran writing class, dar lararen ar en liten b**ch. Men hon gav mig 100% pa ett arbete som ar minst lika bra som alla andra arbeten jag gett henne. Men jag blev iaf glad nar hon tog upp det senare och sa att jag varit jatteduktig! Kanns verkligen speciellt nar en larare som inte garna ger ut berom ger en lite extra sadar :) Juste och sen visade hon vad jag ligger pa just nu i Writing 2203 - namligen 90% vilket ar ett A, jag ar superstolt :-D

Vi hade aven healthy living quiz som var lojligt enkelt. Inte ens vart att namnas egentligen.

Nu saknar jag mami som bara den, synd att hon gar och lagger sig sa tidigt!! Nu tanker jag vacka Shane ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0