Jul i Sverige?

Ja! Det finns en stor chans att jag och Shane kommer hem till Sverige i jul! Jag ar sa glad, vill verkligen jattegarna vara hemma i jul och traffa alla kompisar och framforallt familjen.

Haromkvallen fick jag en plotslig sakna-hem-attack. Saknar alla dem dar sma sakerna man inte tanker pa nar man val ar hemma. T.ex. saknar jag helgmornar jattemycket, och hur mysigt det ar pa overvaningen nar vi har tanda ljus, och pa nedervaningen nar brasan ar tand. Ah!

Forst maste jag dock
se till att fa re-entry permit till Kanada. Dvs. mitt studievisum som jag ar nu tillater mig inte att komma tillbaks till landet, utan jag maste skaffa ett tillstand att komma tillbaks till landet igen innan jag lamnar. Hmm det borde inte vara alltfor svart.

Kommentarer
Postat av: elsa

Jag diggar din blogg, ärlig kvick och inspirerande :)

2007-11-09 @ 01:00:35
URL: http://elsacarmona.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack, va kul att hora det! :-D

2007-11-10 @ 00:37:04
URL: http://sipis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0