Helg i stan

Antligen akte vi till stan i helgen, det ar darfor jag inte hunnit skriva nagat.

Vi akte in till stan, till Danny, direkt efter skolan i fredas. Dar spenderade vi kvallen med Shanes barndomskompis Danny och hans flickvan Christina. Dagen efter akte vi till Avalon Mall. Jag har redan beskrivit det som ett riktigt stort kopcentrum med alla mojliga slags butiker. Jag som precis fatt pengar ocksa (och behover(/behovde) klader) kopte ett par jeans, 3 toppar och lite andra mindre namnvarda saker.

Efter Avalon Mall akte vi tillbaka till Dannys dar vi inte ville sova en till natt sa vi ringde Melanie (Shanes kompis) som kom och hamtade oss. Sa den andra kvallen spenderade vi med Melanie och Mistee (dem ar ett par).

Idag har jag forstas varit i skolan hela dan, och det kandes som en kort dag ocksa! Alsklingen har precis dragit ut en tand sa jag tycker lite synd om honom. Men imorrn har vi inte skola sa jag har all tid att pyssla om stackarn. Juste och sa har vi inte skola nasta mandag heller for att det ar thanksgiving! yeah.

Inte sa valuttankt inlagg men jag uppdaterar nog senare ikvall.

Kommentarer
Postat av: John

Okej, om han fått en skottskada men fan.. en tand?

2007-10-02 @ 23:00:53
URL: http://ilive.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul blogg som aldrig uppdaterar

2007-10-06 @ 12:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0