Happy Halloween!

Forlat for den daliga uppdateringen pa senaste tid. Jag har bl.a. varit riktigt hemsjuk och borjat fraga mig om det har verkligen var ratt av mig att komma hit men jag angrar mig absolut inte. Det ar bara i saknar-mamma stunder som allt kanns som bara daligt och speciellt nar man ar trott, har mkt laxor och ar lite smasjuk.

Nu ar det iaf nastan helt bestamt att jag och Shane ska komma hem till Sverige i jul :-D. Jag sager inte att det ar helt sakert aven fast vi har reserverat biljetter och ska betala dem imorrn, darfor att ibland kan en liten sak forstora allt och da nar man haft for hoga forhoppningar sa blir man bara ledsen. Har upplevt det manga ganger och har lart mig att inte ha hoga forhoppningar alls.

Ett bra exempel pa det ar mitt World Georgraphy prov. Kursen World Geography som jag tar ar en av dem svaraste pa skolan, det ar en public kurs vilket betyder att alla i NWFL som tar kursen har samma examinations prov i slutet av aret, pa Allting man lart sig. Tempot ar minst sagt hogt. Det har ar kursen som jag har haft mest problem med, mycket att kunna. Sa nu hade vi ett prov forra veckan (har far vi iaf tillbaks vara arbeten snabbare an i tullinge gymn.) och jag var sa ledsen efter det for jag var helt saker pa att jag inte skulle fa over 50% (godkant =50%+). MEN jag hade 73% och jag ar sa stolt! Precis innan vi fick provresultaten vandes min mage upp och ner, sa kanslan var grymt bra!

Vi hade aven ett biologi prov idag (Biologi, World geography & Academic math ar mina tyngre amnen) som gick valdigt bra. Sa nu kanner jag mig peppad igen, skolan gar ju riktigt bra, jag far vara med min alsklingspojke-Shane, och vi ska troligtvis fira jul i Sverige, skulle inte kunna be om mer!




Happy Halloween
Ah hela skolan var dekorerad med halloween saker och vi hade bl.a. ett "haunted house" -rum
och alla larare var maskerade i nagan slags halloween kostym. Min bild larare hade helt gront ansikte
som var skitsnyggt malat, och en stor lang gron nasa, och svarta klart. Hon sag helgrym ut.
Nagan som sag annu coolare ut var min writing-teacher miss F. hon var uppkladd till en nunna!
Tankte bara pa dem dar nunnorna och munkarna pa resident evil- spelet. Laskigt!

image158

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Uppdatera! :D

2007-11-05 @ 10:14:33
URL: http://nathalie6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0