Gatuvald sucks

... men det har hant hela tiden, aven innan rikemans grabben vars familj kanner kronprinsessan blev misshandlad till dods. Ar det inte typiskt att det ar nu det uppmarksammas nar nagan fran stockholms overklass blir mordad?

Samma smorja med den forsvunna flickan Madelene vars foraldrar bada ar lakare. Varfor sa uppmarksammat? Bara i USA forsvinner det flera barn varje dag...

Oh well. Tankte inte skriva nagan uppsats eller nat.


Shanes pappa skot
en alg idag, sa nu vet jag vad vi ska ha till middag i nagra veckor framat haha. Ne men jag har redan provat alg och det smakar ganska bra faktist :-)

Idag har det regnat
massor och det ar sadar gratt och trakigt utomhus. Jag tanker nog baka nagat lite senare om vi inte aker till Carbonear. Maste kopa saker till kattungen och jag vill kopa lite saker till rummet. Vi har fortfarande inget som tacker vaggarna.. Kanske nagan tavla eller sa vore fint. Affarerna ar helt overfulla med halloween saker nu! Vi kommer ha maskeraddag i skolan nagan gang den har manaden om jag inte missfortstatt det, ser fram emot det :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför svarar du aldrig på komentarer i komentarsfältet? Du vill väl att folk ska komentera då borde man svara

2007-10-17 @ 09:09:14
Postat av: Anonym

ja men det ska jag nog ta och gora :-)

2007-10-18 @ 16:07:33
URL: http://sipis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0