Fredag!

Jag missade skolbussen till skolan idag! Det skulle varit min forsta gang pa bussen, men det fick bli efter skolan idag. Var skola har 16 gula skolbussar som kor hem Alla elever som bor langre an 1.6km fran skolan (vi ar runt 600 elever). Som tur kanner jag en jattetrevlig tjej som tar samma buss som mig :-)

Idag hade jag ett matte och ett biologi quiz. Det ar som sma prov. Matten gick myyycket battre an forra gangen, antligen forstar jag allt vi gor. Matten har jag verkligen satsat manga timmar pa. Biologin hade vi detaljerat om alla organeller, latt som en platt, vi har hallt pa med dem i 2 veckor nu.

Nar jag kom hem efter skolan idag hade Shane gett bort annu en av kattungarna, nu har vi gett bort tva av dem fyra kattungarna. Shanes mamma sa att vi kan ta in en av kattungarna om vi tar hand om den. Sjalvklart. Kattungarna tycker om Shane allra mest haha, dem springer till honom sa fort han gar utanfor dorren! Vi ska iaf ta in den graa, allra sotaste sjalvklart. Han maste fa ett namn ocksa!

image156image155



Kommentarer
Postat av: Michaela

hej :) Går det bra och så? brukar du leka med dina nya vänner på fritiden? Vad gör du på fritiden, inget som jag inte skulle göra va :O hihi Hur mår di annars? PUSSIS /Michissss

2007-10-14 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0