Buddy

Kattungen heter nu officiellt Buddy! Buddy ar varldens sotaste kattunge; han har inte utrattat sina "behov" nagan annanstans an i sin lada anda sen vi tog in honom. Han ar hur busig som helst men blir snabbt trott och somnar. Han behover jattemycket uppmarksamhet eller sa borjar han grina, sa sot. Imorse vackte han bade mig och Shane tidigt genom att hoppa och studsa pa oss efter att ha sovit mellan oss hela natten! Jag vill inte riktigt ha honom i sangen pa natten men samtidigt kanns det elakt for han ar fortfarande sa liten och vi tog precis honom ifran sin bror och mamma. Juste.. Vi har blivit av med alla kattungar nu, eller en ar kvar men Shanes pappas van sa att hans fru vill ha den kattungen!

Idag hade vi Dr. Philip (EEK JAG MINNS INTE EFTERNAMNET) pa besok pa skolan. Han overlevde Hitlers koncentrationslager och infor hela skolan berattade han i tva timmar om hemska saker han upplevde dar! Flera ganger borjade han sjalv grata. usch :-(

Nu har vi i skolan stora "val" till skolans president och vice president! Hela korridorerna ar fulla med posters for att locka roster! Manga ar valdigt roliga. Bl.a. Jarad som ar Terrances kompis har manga posters uppe med ritningar av honom i skogen och sa star det "Jarad likes the simple things in life, vote for him!" (typ: Jarad uppskattar enkla saker i livet, rosta pa honom). Pa andra finns det finurliga rim och andra kul ideer. Manga gar runt med fargglada sma stjarnor pa brostet dar det star "Vote for Chad" och sant :-P Sjalv vet jag inte vem jag ska rosta pa. Rostningen ar pa Fredag.

Kommentarer
Postat av: mamma-Anne

Saknar dig så mycket.

Arabische_Hells_Angels.wmv

2007-11-18 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0