14 manader forlavade

Imorse overraskade jag Shane med ett kort jag gjort :-)

Jag ar jatteglad for
senaste veckan har jag verkligenfatt kontakt med fler pa skolan. Igar satte sig en riktigt trevlig tjej brevid mig pa skolbussen och borjade prata. Senare satt jag tillsammans med henne och hennes vanner pa lunchen, och dem ville att jag ska med dem ut kanske nu i helgen!

I forrgar akte jag med ett gang till Mary Browns pa lunchrasten (MB ar en resturang), jag kande typ ingen av dem heller men dem var supertrevliga som bjod med mig och vi hade anda kul!

Tyvarr verkar jag fatt
ovanner ocksa. En tjej som gar i min Writing class och Healthy living ger mig alltid "mordarblick" (som Shane kallar det haha :-D). Igar nar vi lyssnade pa overlevaren fran Hitlers koncentrationslager sa satt hon snett framfor mig tillsammans med tva av sina kompisar (en av dem kanner Shane). Efter ett tag tog "hon" fram en spegel och borjade spegla sig. Jag som hade lite svart for att forsta Dr Philips engelska hade lagt blicken pa hennes har (hade ju ingen anledning att stirra direkt) och sa ser hon det i spegeln. Ahh sa ger hon spegeln till sin kompis (hon Shane kanner) och sa borjar hon stirra ocksa. Grr. Aja, bitches hittar man val overallt i varlden :-P

Idag gick inte jag till skolan for att hela kvallen igar madde jag illa och har fatt valdigt lite somn av olika anledningar sa idag far bli en vilodag. Synd bara for jag satt och arbetade med tva arbeten till ett inatt for jag ville ga till skolan idag. Oh well :-)

image157
Buddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0